سلام از کاری که کردی پیش خدا توبه کن به خواستگارها هم چیزی نگو اگر کسی پرسید درحد کلی جواب بده من 20 سال ازدواج کردم دراین خصوص نه پرسیدم نه کنجکاوی کردم خانم من هم نپرسیده . این سوالها بچگانست ومشکل درست کن.
تشکرشده 24 در 14 پست
سلام از کاری که کردی پیش خدا توبه کن به خواستگارها هم چیزی نگو اگر کسی پرسید درحد کلی جواب بده من 20 سال ازدواج کردم دراین خصوص نه پرسیدم نه کنجکاوی کردم خانم من هم نپرسیده . این سوالها بچگانست ومشکل درست کن.
حامد14 (شنبه 25 دی 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)