من که به زن بودنم افتخار می کنم، آقایان ناراحت نشوند، ولی من همیشه خدا را شکر می کنم که مرا زن آفرید و مرد نیافرید...
تشکرشده 88 در 53 پست
من که به زن بودنم افتخار می کنم، آقایان ناراحت نشوند، ولی من همیشه خدا را شکر می کنم که مرا زن آفرید و مرد نیافرید...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)