سلام خسته نباشید
من 4ماه عقد کرده هستم ما باهم مشکلی نداریم اما اصولا حرفی هم برای گفتن با هم نداریم هفته ای دوبار همدیگر را می بینیم اما به غیر آن حتی تماس تلفنی هم نداریم من نگرانم که این سکوتها که غالبا از سمت من است به مرور مشکل ایجاد کنه
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)