به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: آیا باید همه چیز رو به خواستگارها گفت؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط marziyehh
    این صیغه فقط خودشان دو نفر میدونند و خدا ومن.هیچ کس دیگه چیزی نمیدونند.
    شما با گفتن این مطلب یکم کار را سخت کردید. ببین عزیزم نه من و نه شما و نه آقایان خواستگار هیچکدام انسانهای ناآگاهی نیستیم.
    صیغه دختر خانم باکره بدون اجازه پدر جایز نیست و اینرا همه کس می داند.
    حالا این موضوع که یک دختر خانم و یک آقا پسر خودشان برای خودشان صیغه بخوانند و محرم شوند و کار به آنجاها برسد که شما هم بعنوان یک مطلع بیایید بگویید که خانم همچنان باکره هستند، خودتان تصور کنید که چه ذهنیتی برای طرف شنونده (خواستگار) پیش می آید.
    من که می گویم صد رحمت به دوست دختر و پسرهای خیابانی که فقط به صحبت و تفریح بسنده می کنند و هیچ رابطه فیزیکی ندارند.
    اینها را گفتم که فقط ذهنیات احتمالی خواستگار یا همسر آینده این دخترخانم را با این نحوه گفتار و توضیح بسنجید.

    با وجود این خداوند توبه پذیر است. بنظرم ایشان قلبا توبه کنند که هرگز چنین روابطی را زیر پرده صیغه و امثالهم نداشته باشند و بعد از آن مجددا پست قبلی ام را تاکید می کنم.

    یک مطلب هم اینکه اگر یک خواستگار صفر کیلومتر از راه برسد و چنین مطلبی را بشنود، یک وقت دیدی او هم شیطنت کرد و خواست که آنها هم مدتی بی خبر از همه و بمنطور آشنایی با هم صیغه شوند و ...
    نمی دانم آنوقت چه بر سر دوستتان خواهد آمد!

    خلاصه که خواستم این قضیه را از دیدگاه دیگری هم مورد بررسی قرار دهم که این ابعاد را هم از نظر دور ندارید.

  2. 4 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (پنجشنبه 23 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری میشه تغییرات اهسته اما پیوسته داشت؟
    توسط maryam.maryam در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 شهریور 95, 23:22
  2. آیا میشه خواستگاری غیر رسمی داشت؟
    توسط bugatti در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 24 اردیبهشت 90, 14:29
  3. +دوستانی که متاهل هستند آیا ازدواج خوبه یا واقعا یک حماقت؟
    توسط گل بن در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 03:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.