شما با گفتن این مطلب یکم کار را سخت کردید. ببین عزیزم نه من و نه شما و نه آقایان خواستگار هیچکدام انسانهای ناآگاهی نیستیم.نوشته اصلی توسط marziyehh
صیغه دختر خانم باکره بدون اجازه پدر جایز نیست و اینرا همه کس می داند.
حالا این موضوع که یک دختر خانم و یک آقا پسر خودشان برای خودشان صیغه بخوانند و محرم شوند و کار به آنجاها برسد که شما هم بعنوان یک مطلع بیایید بگویید که خانم همچنان باکره هستند، خودتان تصور کنید که چه ذهنیتی برای طرف شنونده (خواستگار) پیش می آید.
من که می گویم صد رحمت به دوست دختر و پسرهای خیابانی که فقط به صحبت و تفریح بسنده می کنند و هیچ رابطه فیزیکی ندارند.
اینها را گفتم که فقط ذهنیات احتمالی خواستگار یا همسر آینده این دخترخانم را با این نحوه گفتار و توضیح بسنجید.
با وجود این خداوند توبه پذیر است. بنظرم ایشان قلبا توبه کنند که هرگز چنین روابطی را زیر پرده صیغه و امثالهم نداشته باشند و بعد از آن مجددا پست قبلی ام را تاکید می کنم.
یک مطلب هم اینکه اگر یک خواستگار صفر کیلومتر از راه برسد و چنین مطلبی را بشنود، یک وقت دیدی او هم شیطنت کرد و خواست که آنها هم مدتی بی خبر از همه و بمنطور آشنایی با هم صیغه شوند و ...
نمی دانم آنوقت چه بر سر دوستتان خواهد آمد!
خلاصه که خواستم این قضیه را از دیدگاه دیگری هم مورد بررسی قرار دهم که این ابعاد را هم از نظر دور ندارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)