سلام عرفان
متن جالبیه...
من یه نسخه کپی کردم در تالار آرامش...
فقط نگرانم آنها که به دنبال آرامش می آیند اونجا یه جوری بخوره توی ذوقشون....
اما محتوای قشنگی داره....
من کپی کردم| | | | | | | | | | ||||||||||||||||||||||||||||