با سلام خدمت دوستان
کسی بعد از آشنایی با یک نفر به مدت 1ماه صیغه بودند.و با هم ارتباط داشتند .حالا از هم جدا شدند .حالا دختر خانم باید به خواستگارهاش در این رابطه چیزی بگه؟حقی از شوهر آیندش ضایع میشه اگر نگه؟یا شاید عذاب وجدان بگیره؟