سلام دوست عزیز
ازاینکه می شنوم خودتون متوجه اشتباهتون شدید واقعا خوشحالم چون این اولین قدم واسه بهترکردن زندگیتون بودکه مطمئنن دیگه این اشتباه رو نمی کنید.
هیچ کدوم از دوستان قصد سرزنش ندارن ولی باتوجه به حرفهای خودتون که نشون میده آدم معتقدی هستید همه باشنیدن این اشتباهتون حق بدید که ناراحت بشن
وقتی خودتون هم میگید ایشون پرده بکارت دارن پس بایدمطمئن باشیدرابطه جدی نبوده وواسه اینکه از این فکرها خلاص شدید بهترین کار همون هست که کارشناس محترم فرشته مهربان گفتن .
موفق باشی دوست عزیز










علاقه مندی ها (Bookmarks)