ای کاش اینجور رابطه هایی که احساسات دو طرف رو انقدر درگیر میکنه، از اولش انقدر با آب و تاب برای آدم جلوه گری نمیکرد:(
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
ای کاش اینجور رابطه هایی که احساسات دو طرف رو انقدر درگیر میکنه، از اولش انقدر با آب و تاب برای آدم جلوه گری نمیکرد:(
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)