ممنون.اما منظور شما از صحبت با خانوادم چيه؟و اينكه ميگين تلاش كنم واسه خواستم؟ميگين بخاطر كسي كه دوست دارم با خانوادم صحبت كنم؟كه چي بشه؟
تشکرشده 91 در 42 پست
ممنون.اما منظور شما از صحبت با خانوادم چيه؟و اينكه ميگين تلاش كنم واسه خواستم؟ميگين بخاطر كسي كه دوست دارم با خانوادم صحبت كنم؟كه چي بشه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)