عزیزم یک دیوونه کنار خیابان بنشینه و هی به آدم هایی که از بغلش رد می شن فحش بده به نظرت تونسته اون آدم ها را کوچیک کنه یا خودشو حقیر می کنه ؟؟؟ پس اینکه گفتی اونا با این کارشون تو و خانوادتو کوچیک کردن اصلا درست نیست در واقع خودشونو بی احترام کردن.
من نمی گم برو یا نه . فقط گفتم از این طرف مساله رو نگاه کنی که بتونی تصمیم درست تری بگیری.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)