خب؛ خدا را شكر كه اين مشكل هم حل شد.
من با اجازه ي دوستان يه نتيجه گيري از اين تاپيك مي كنم: خانوم sara2011 براي مشاوره به اين تالار اومد تا راه درست را بهش بگيم.همه حرف از جدايي زديم و او باز هم فكر ميكنه كه همه ي ما چند نفر اشتباه مي كنيم
و مي خواد شانس خودش را امتحان كنه. خب تا اين جا معلومه چي شد. اما خانوم sara2011 قول بده 6 ماه بعد از ازدواج كه به مشكل خوردي كه همسرم تحقيرم ميكنه و مادرشوهرم به من به خاطر ازدواج قبلي توهين ميكنه و پدرشوهرم ميگه اگه عرضه داشتي با شوهر اولت مي موندي. شوهرم موبايلش زنگ هاي مشكوك داره. شوهرم ميگه خجالت ميكشه منو به دوستاش معرفي كنه و ... بيا توي همين تالار. ما هم قول ميديم 6 ماه ديگه تو رو سرزنش نمي كنيم. تو هم اين 6 ماه را خوش باش و ما هم تو اين 6 ماه به اين فكر ميكنيم كه چه كار كنيم تا راحت تر از هم جدا شين. تا 6 ماه بعد، من خداحافظ.
راستي مهريه را سنگين نگيري هان. چون 6 ماه ديگه كه خواستي طلاق بگيري، خيلي اذيت ميشه. گناه داره بيچاره.![]()








همه حرف از جدايي زديم و او باز هم فكر ميكنه كه همه ي ما چند نفر اشتباه مي كنيم
و مي خواد شانس خودش را امتحان كنه. خب تا اين جا معلومه چي شد. اما خانوم sara2011 قول بده 6 ماه بعد از ازدواج كه به مشكل خوردي كه همسرم تحقيرم ميكنه و مادرشوهرم به من به خاطر ازدواج قبلي توهين ميكنه و پدرشوهرم ميگه اگه عرضه داشتي با شوهر اولت مي موندي. شوهرم موبايلش زنگ هاي مشكوك داره. شوهرم ميگه خجالت ميكشه منو به دوستاش معرفي كنه و ... بيا توي همين تالار. ما هم قول ميديم 6 ماه ديگه تو رو سرزنش نمي كنيم. تو هم اين 6 ماه را خوش باش و ما هم تو اين 6 ماه به اين فكر ميكنيم كه چه كار كنيم تا راحت تر از هم جدا شين. تا 6 ماه بعد، من خداحافظ. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)