به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 11 تیر 90 [ 10:01]
    تاریخ عضویت
    1389-8-30
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,083
    سطح
    27
    Points: 2,083, Level: 27
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 90 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آيا قطع رابطه به نفع من است يا به ضررم؟؟؟

    سلام.من چند ماهي هست كه با خانواده شوهرم قطع رابطه كردم.در واقع جريان از اونجا شروع شد كه من به خاطر دروغي كه خانواده شوهرم به من در زمان ازدواج داده بودند ويك سري مسايل ديگه به شوهرم گفتم كه ميخوام با خانوادش قطع رابطه كنم.كه البته اون هم باكمال ميل پذيرفت.بعد هم رفته بود وبه خانوادش گفته بود.بعد از اون جريان تماسي نگرفتند تا زماني كه من به خاطر يه مشكل 2-3 بار راهي بيمارستان شدم كه فقط دو نفر از خانوادش فقط زنگ زدند والبته دوباره شروع به گله وشكايت كه چرا خودت رو كناركشيدي و... البته هيچ كدوم هم بيمارستان نيومدند.بعد از چند روز مادرشوهرم راهي بيمارستان شدومنم فقط زنگ زدم.(كه البته از منم مي پرسيد پس كي مياي ديدنم!!!).وقتي به شوهرم ميگم چرا توي اين مدتي كه بيمارستان بودم نيومدن ملاقات ميگه خودت گفتي مي خوام قطع رابطه كنم.حالا من مشكلم اينه كه ميترسم چون شوهرم تنها به ديدن اونها ميره روش تاثير منفي بگذاره.وازطرفي من از خانواده آنها طرد شوم.از طرفي خودم از وقتي باهاشون قطع رابطه كردم خيلي آرامش دارم.چون اونها همشون آدمهاي تيكه اندازي هستن ومن بي زبون هستم.شوهرم هم حاضر نيست كه طرف من رو بگيره .وميگه هرچي گفتن جواب نده.اما چون بهش غر مي زدم كه چرا اين رو گفتن واون رو گفتن اون هم راحتترين كار رو انتخاب كرد يعني قطع رابطه منرا با كمال ميل پذيرفت

  2. کاربر روبرو از پست مفید sima3030 تشکرکرده است .

    sima3030 (یکشنبه 28 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست شوهر بی خیالم چیکار کنم؟؟؟
    توسط ققنوس در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مرداد 93, 12:37
  2. چطوری یه شیرینی ساده درست کنم؟؟؟
    توسط masom در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 92, 09:12
  3. زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟
    توسط village در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 مهر 89, 19:09
  4. +ازدواج خوب است يا بد؟؟؟
    توسط proud_rose در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اسفند 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.