سلام yeylagh
به کلبه همدردی خوش آمـــــــدی
همانطور که ناهید عزیز به خوبی بیان کرد ، شما تمرکزت رو بزار روی زندگیت و رفتار خودت ، شما با ایشون با احترام برخورد کن و در مقابل رفتارهای نامناسبشون واکنش های هیجانی و احساسی نشون نده . هر جا نا بجا و آسیب آفرین در زندگی شما دخالت کرد خیلی مؤدبانه و البته در حضور همسرت اعتراضت را نسبت به رفتار آسیب زای وی بیان کن .
بهتره که :
در ارتباط و رفت و آمدها کنترل شده عمل شود . نسبت به حرفها و نیش و کنایه ها با استفاده از تکنیک توقف فکر بی توجهی را در پیش گرفته شود .
موفق باشی
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)