به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 مرداد 92 [ 21:33]
    تاریخ عضویت
    1389-9-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,139
    سطح
    27
    Points: 2,139, Level: 27
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید زنم گذاشته رفته

    مرسی از همه شما دوستان عزیز که برایم راه حلهای خوب و اثرگذار مینویسید
    ممنونم از همه شما عزیزان
    اما من احساس میکنم همسرم دیگه منو دوست نداره به همین خاطر هیچ زنگ یا اس ام اسی به من نزده
    اگر منو دوست داشت چرا شبونه و وقتی من خونه نبودم اومد و هر چی پول نقد و طلا تو خونه بود را برد؟
    چرا به جون بچه به دنیا نیومده قسم دروغ خورد که طلاهارو نبرده در حالی که برده بود
    اصلا چرا این کارو کرد؟
    چرا به پدر و مادر من فحاشی کرد؟ در حالی که اونها میخواستن پادرمیانی کنند
    چرا برام اس ام اس زد دیگه دوستم نداره و طلاق میخواد؟
    چرا رکیک ترین فحشها را به من و خانوادم داد؟
    چرا یه ادم استراحت مطلق به خاطر یه مشت طلا و پول این همه پله را امده پایین و بعد امده بالا و دوباره تکرار کرده؟ فکر سلامتی بچه نبوده؟
    چرا اگر با اخلاق من مشکل داشت شرط اخلاقی نزاشت و شرط پولی گذاشت؟
    اگر من بدم چرا میخواد زندگی کنه با من؟ یعنی اگر دارو ندارمو به اسمش کنم من میشم خوب؟ اخلاقم خوب میشه واسه زندگی با اون؟
    من سه هفته مدام زنگ زدم اس ام اس زدم گل بردم بلبل بردم دکتر بردم بعد از سه هفته اومد طلا برد؟
    سه هفته هی بهش زنگ زدم و دری وریهاشو گوش کردم به بابام فحش داد گوش کردم به مامانم فحش داد گوش کردم گفتم حاملست تغییر هورمونه اما چرا اونا نامردی کردند؟ نامردی تا چه حد که شبی که اومده بود دزدی یا خودش یا مامانش 10 بار به موبایلم زنگ زد که کجایی عزیزم چیکار میکنی عزیزم تا مطمئن بشه من نیستم اما یک ساعت بعدش که زنگ زدم بدون اینکه بدونم چه غلطی کردند گفت چرا زنگ زدی؟
    چرا خودتو کوچیک میکنی زنگ میزنی؟ من با تو کاری ندارم اونم منی که هیچی براش کم نمیزاشتم
    این چراها منو دیوونه میکنه میتونین حداقل بگین چرا این کاراو کرد؟
    میدونین دعوای ما چطوری شروع شد؟ ازش پرسیدم شام چی خوردی؟ گفت به تو چه فکر میکنی اینجا مثل خونه تو گشنگی میکشم؟ بهتر از تو به من میرسند این حرفش از صد تا فحش واسه من بدتر بود
    حس میکنم غرورم شکسته له شده و حوصله هیچ کاری ندارم زندگی برام مثل جهنمه من عاشق زنم بودم عاشق عاشقشم هستم
    چرا نباید اون به خاطر بدیهایی که تو این مدت کرده معذرت خواهی نکنه؟ چرا من؟
    چرا فکر میکنید اون به من احتیاج داره؟ اونی که منو از دیدن رشد پسرم محروم کرده دلم میخواست صدای قلب پسرمو بشنوم ولی نمیتونم حالا شما میگید به من احتیاج داره؟ کدوم احتیاج؟
    کدوم نیاز؟
    من برای فهمیدن حال بچم و اینکه بفهمم مادر و بچه سلامتند باید برم بیفتم رو پای مادرزنم
    یه نفر به من گفت به دادگاه شکایت کن و نگرانی خودتو از این وضعیت و وضع بچه بیان کن تا دادگاه مجبورشون کنه به تو خبر سلامتی بچه رابدهند
    من دلم میخواست صدای قلب بچمو بشنوم اما اون و مادر کثیفش نزاشتن من صدای قلب بچمو بشنوم نمیبخشمشون
    باهاشون میجنگم تا ته خط

  2. 2 کاربر از پست مفید d.emara45 تشکرکرده اند .

    d.emara45 (جمعه 03 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.