سلام لطفا تاپیک منو حذف کنید نمیخوام چشمم بهشون بیفته ویا کسی ببینه
واسه این فضای خیلی خوبی که ایجاد کردید ممنونمواز همه دوستان که وقت گذاشتند
کمال تشکر رو دارم که با راهنمایی های قشنگشون روح ادم رو تسکین
میده موضوع:هرچی دیدم دم نزدم ممنون میشم اگه حذف بشه
ودر آخر خدارو شکر میکنم که هیچ موقع بنده هاشو تنها نمیزاره به امید روزی که قسمت متارکه و طلاق سفید باشه و اختلافات شیرین![]()







واز همه دوستان که وقت گذاشتند
میده موضوع:هرچی دیدم دم نزدم ممنون میشم اگه حذف بشه

علاقه مندی ها (Bookmarks)