سلام.
من مردی هستم که یک خانمی را دوست دارم و ازش خواستگاری هم کرده و اون هم با من مشکلی نداره و از من خوشش میاد ولی با اینکه سن زیادی هم نداره (22 سالشه) متاسفانه یک بار قبلا ازدواج کرده و شوهرش معتاد از آب درآمد و با سختی خیلی زیاد توانست ازش جدا بشه.
حالا می گه من دیگه به کسی اعتمادی ندارم و دیگه نمی خوام ازدواج کنم و فقط به این دلیل به من جواب منفی داده. البته رابطمون با هم خیلی خوبه خیلی با من ارتباط صمیمی و خوبی داره.
من هم بهش ابراز علاقه کردم و بهش گفتم که با گذشتش کاری ندارم ولی با اینکه میدونه من معتاد نیستم و آدم خوبی هستم و همه شرایطش رو هم دارم ولی بازم جواب منفی میده. اینقدر با من خوبه که بهم گفته اگر قبلا ازدواج نکرده بود و من ازش خواستگاری میکردم حتما جواب مثبت می داده.
حالا من باید چه کار کنم.
لطفا راهنمایی کنید تا بتونم راضیش کنم جواب مثبت بده چون واقعا دوستش دارم.