خسته شدم از زندگی میخام منم مثل همه خوشبخت باشم چرا نمیشه خدایا خسته شدم به دادم برسین مردم چشمام از گریه دیگه اشک نداره منم ادمم به خدا
تشکرشده 0 در 0 پست
خسته شدم از زندگی میخام منم مثل همه خوشبخت باشم چرا نمیشه خدایا خسته شدم به دادم برسین مردم چشمام از گریه دیگه اشک نداره منم ادمم به خدا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)