ای خدای بزرگ چه گناهی به درگاهت کردم که باید این قدر عذاب بکشم خدایا بازم شکرت خدایا پدرمو ازم گرفتی شکرت کردم با فلاکت زندگی میکردم شکرت کردم از15 سالگی رفتم سر کار شکرت کردم مادرم اذیتم میکرد شکرت کردم تنها بودم شکرت کردم الانم شکرت میکنم ممنونم از این زندگی خوبی که بهم دادی شوهرم مثل قدیم شده بازم شکرت تکلیف منو مشخص نمیکنی شکرت باشه به خاطر تو زندگی میکنم اما فقط به خاطر تو تا زمانی که باید زندگی کنم پس شکرت فقط کاش میفهمیدم زنده بودن من چه حکمتی داره