به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    خدای مهربونم منو میبینی؟

    دوستای عزیزم سلام. نمیدونم از کجا بگم .تقریبا هرروز میام اینجا و مطالبو میخونم.
    بعضیهاش اینقدر شیرینه که دوست دارم همون لحظه جای نویسنده اونها باشم و بعضیهاش اونقدر تلخ که خداروشکر میکنم که توی اون وضعیت نیستم.
    دلم خیلی گرفته.دوسال میشه که آبجی قبل خودم ازدواج کردو رفت.توی این شهربزرگ فقط من وبابا و مامان هستیم .انصافا پدرو مادر خیلی مهربونو گلی دارم.خداروشکر خانواده و موقعیت اجتماعی خوبی دارم.حدود 1سال نیمه که درسم تموم شده و سرکار میرم.همه چی خوبه .اما خیلی تنهام.نمیدونم چطوری بگم .دوست دارم حالا دیگه ازدواج کنمو یه تکیه گاه و همدمی داشته باشم.خواستگار دارم اما نمیدونم چرا قسمت نمیشه.بخدا خیلی دلم گرفته.با اینکه همیشه سعی میکنم خودمو سرگرم کنم اما آخرش بشدت احساس تنهایی میکنم.پدرم خیلی هوامو داره خیلی محبت میکنه اما احساس میکنم اینقدر افسرده شدم که نمیتونم به اونها هم محبت کنم.بعضی وقتا گریم میگیره که چقدر پدرومادر خوبی دارم ولی نمیتونم بهشون محبت کنم.شرایط بدی دارم.احساس میکنم خدا منو نمیبینه و صدامو نمیشنوه هرچند که میدونم میبینه و میشنوه ..راستش بعضی وقتا که بابا میگن از من راضیند و فقط دعا میکنن خدا قسمت خوب هم نصیبم کنه میخام برم زیرزمین.وقتی میبینم اینقدر پدرومادرم توی دلشون دعا میکنن خوشبخت شم حس بدی بهم دست میده.احساس تنهایی شدیدتر.اگر دیگه خدا به دعای اونها نگاه کنه و خودش .........

    راستی من 23 سالمه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید پریماه تشکرکرده است .

    پریماه (یکشنبه 23 آبان 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.