با سلام.
ميشه بدونم چطور ميتونم تاپيكهايي كه ايجاد كردم رو حذف كنم؟
من نتونستم وارد كنترل پنلم بشم و ببينم آيا آنجا امكاناتي براي درخواست حذف وجود دارد يا نه؟
ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
تشکرشده 64 در 22 پست
با سلام.
ميشه بدونم چطور ميتونم تاپيكهايي كه ايجاد كردم رو حذف كنم؟
من نتونستم وارد كنترل پنلم بشم و ببينم آيا آنجا امكاناتي براي درخواست حذف وجود دارد يا نه؟
ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)