دوستان عزیزم ممنون از همگی‌ که لطف می‌کنید و وقت میگذارید ..

یادتونه گفتم وقتی‌ به همسرم میگم تابستون میام ایران برای همیشه، و همسرم سکوت میکرد؟؟؟ امروز بدون اینکه من سوالی در این مورد بپرسم بهم گفت میتونی‌ بری مدرک زبان انگلیسیت رو بگیری؟ برای ایران خوبه بدردت میخوره!!! این حرفش خوشحالم کرده، خیلیی.

بچها ، یه زن چیکار می‌تونه بکنه که واقعا همسرش بفهمه که دوستش داره. من واقعا دوسش دارم.

به امید روزهای خوب ( انشا‌الله )