فقط به خاطر دخترمه که دارم به زندگی ادامه می دم و الا انگیزه ای برای ادامه زندگی ندارم و زندگی رو مرگ تدریجی می دونم
فقط به خاطر دخترمه که دارم به زندگی ادامه می دم و الا انگیزه ای برای ادامه زندگی ندارم و زندگی رو مرگ تدریجی می دونم
امینه (چهارشنبه 19 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)