طبق گفته کارشناسان دادگاه خانواده بالای 90% طلاق ها ریشه جنسی داره و اینکه زن و مرد نمی تونند همدیگرو ارضا کنند که بیشتر مردا ضعیف عمل می کنند نظر شما چیه ؟ نتبلد هستند. یا مشکل جسمی دارند و یا ...
تشکرشده 53 در 39 پست
طبق گفته کارشناسان دادگاه خانواده بالای 90% طلاق ها ریشه جنسی داره و اینکه زن و مرد نمی تونند همدیگرو ارضا کنند که بیشتر مردا ضعیف عمل می کنند نظر شما چیه ؟ نتبلد هستند. یا مشکل جسمی دارند و یا ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)