سلام بازم ممنونم فکر میکردم حالا 20یا30تا راهنمایی میبینم خب عیب نداره اون از مشاوره ها که فقط بلدن جواب سربالا بدن اینم از اینجا که به زحمت یکی جواب بده بازم از شماهایی که لطف میکنید وجواب میدید ممنونم
نمیدونم چه طور میتونم حساسیتمو کم کنم چطور کاری به کارش نداشته باشم یعنی اگه بی خیال دیر کردنش بشم هر کار دلش بخواد نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)