سلام
عذر ميخوام كه اين سوال رو مي پرسم؟
اگه زن تو رابطه جنسي اول باشه يعني اول شروع كنهبيشتر اوقات ايرادي داره؟؟؟؟؟؟؟
مرد با خودش چه فكري مي كنه؟؟؟