به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1389-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,348
    سطح
    29
    Points: 2,348, Level: 29
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 163 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه همسرم به دیدن عکسها و فیلمهای سکس ، علت چیست ؟ (2)

    [align=justify]سلام دوستان،
    همونطور که قبلا" گفتم منم این مشکل رو با شوهرم دارم و خیلی از این موضوع اذیت میشم. دوستان معذرت می خوام که دارم موضوع رو باز می کنم. نمی دونم اجازه این کار رو دارم یا نه؟!
    ما 1/5 ساله ازدواج کردیم و بعد از ازدواجمون با هم یه شرکت زدیم و هر دو اونجا مشغولیم. کار شرکتمون در ارتباط با کامپیوتر و اینترنت هستش. شوهرم قبل از ازدواج اصلا" با اینترنت سر و کار نداشت ولی بعدش دیگه مجبور به استفاده شد. اولین بار خیلی اتفاقی متوجه شدم که داره عکس های ... search می کنه. منم ناراحت شدم و بهش تذکر دادم. راستشو بخواید اوایل ازدواجمون هم چند بار ازم خواست با هم فیلم .... ببینیم. منم اوایل رودربایستی داشتم باهاش. وقتی اصرار کرد قبول کردم. اون موقع تازه داشتم حس می کردم که دیگه ارتباط جنسي ضعيف شده... (قبل از عروسی 6 ماه عقد بودیم که اصلا" چنين مشكلي نداشت و کلا" خیلی پرحرارت بود.) بلافاصله با ديدن اين فيلمها تحريك قوي جنسي شده و به تلویزیون خیره شده بود. . اون شب احساس کردم خرد شدم. می دونم که منظوری نداشت ولی من دلم می خواست زار زار گریه کنم. بهد از اون هم چند بار ازم خواست فیلم ببینیم ولی من قبول نکردم و دلیل مخالفتم رو هم گفتم بهش. و گفتم در طول زمانیکه ارتباط داریم دوست دارم حواست به من باشه، نه اینکه صحنه اين فيلمها در نظرت بيايد و يا آنها رو با لذت نگاه کنی. درمورد عکس دیدنش هم بارها بهش گفتم که ناراحت میشم. هربار میگه دیگه تکرار نمی کنم ولی دروغ میگه. از طرفی هم میگه کارمون خسته کننده س. تفریح که نداریم. اگه این کارم نکنم که افسرده میشم. منم میگم یعنی دید زدن اين فيلمها و عكسها تفریحه؟ با این کار بانشاط میشی؟
    ببخشید پر حرفی کردم. خواهشا" اگه راه حلی دارید ارائه بدید. اگر هم سئوالی هست پاسخ میدم.
    ممنونم.[/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید آیسان تشکرکرده است .

    آیسان (شنبه 18 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.