به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام الهه جان:

    دوست خوبم خوشحالم که دقت می کنی تا از احساست انفجاری پرهیز کنی...
    منم بسیار با حرف ریحانه جان موافقم که اینکه به خاطر تو می روم که پسر های می گویند فقط یک نه گفتن مودبانه ست که با این کار فقط به خودشون ارامش روححی می دهند که یعنی خودش نخواست و خودشون رو از عذاب وجدان راحت کنند..
    من برای احساسات پاک شما بسیار ارزش قائلم دوست خوبم ولی مطمئن باش من بهت قول می دم که پشت تمام این اشک های غم انگیزت ..اشک های پر از شور و شادی هم خواهد آمد///
    ببین الهه جان من اصلا نمی گم یوسف پسر خوبی نیست ..نه اصلا ..اتفاقا شاید بره و بعد مدت ها قدر تو رو بدونه و برگرده و اون موقع تو ببینی عشق به تو داشته و عشقش هم واقعی بوده...کم نیستند از این دسته افراد..ولی تو خودت رو ازش رها کن..تا اون بره و دو حالت داره:
    یا با الناز ادامه میده و به مسیر با اون میره..
    یا باهوشه و شما رو واقعا دوست داشته در این صورت بر می گرده حتی بعد سالها...
    منتها شما باید صبور باشی..دیگه از احساست بهش نگو و جوابی بهش نده..بگذار بدونه از تو امیدی نیست ولی بهش اصلا بی حرمتی نکن و زیر سوالش نبر..به اون اصلا کاری نداشته باش ..اون زندگیش کاملا به خودش مربوطه و تو مسئول زندگی او نیستی..تو باید به فکر خودت باشی الهه..
    نخواستم تو خاطره ای که برات گفتم بگم ولی حالا می گم چون عجیب داستانت با من یکیه..ولی البته این یکی بودن مستلزم این نیست حتما اتفاقی که برای من افتاد برای تو هم میافته..من فقط مثال می زنم..
    یک روز که ایشون سراغ من اومد با واسطه دوستی حاضر شدم فق به حرفاش گوش بدم اونم اصلا نگاش نکردم.برای من همینا رو گفت البته چون من و اون هیچ تماس جز دانشگاه نداشتیم گفت که چون من نمی خوام داره میره..اینکه داره با اون دختره میره چون من نخواستم و اینکه به من گفت من شب و روزم با اون باشم فکرم با توست ..به من گفت تو چشمام نگاه کن و ببین ..که من نگاه نکردم..گفت قسم می خورم من فقط با اون همکلاسی می مونم و هیچ کاری بهش ندارم و ....و البته راست گفت با اون ازدواج نکرد چون دوست دختره بردش!!!
    بعد سال 7 با واسطه یک استادمون اومد و خواست با من حرف بزنه ..من قبول نکردم ولی چون استادمون گفت ببین چی می گه..گوش دادم.باورت نمیشه الهه بعد 4-5 سال اذعان کرد اشتباه کرده..که دوست داشته شاید بهتر هم گیرش بیاد ولی در منجلابی غرق شده..از من حلالیت خواست و گفت حالا می فهمم لیاقت تو رو کسی مثل من که نه نمی تونه بگه نداره و باورت میشه ایستاد و گریه کرد...من خیلی ناراحت شدم..برگشته تو مسیر برای اولین بار براش گریه کردم چون واقعا پسر خوبی بود که حیف شد...حتی وقتی همین چند وقت پیش خبر ازدواج منو شنید با اینکه خودش 1 سالی هست ازدواج کرده به همسر من گفته بود ..خوش به حالت چون من با اشتباهم اونو از دست دادم و حالا خوشحالم پسری دوسش داره که از همه نظر سرتر از منه ...
    خبر دارم با زنش هم چندان شاد نیست...
    من براش آرزوی خوشبختی همیشه داشتم و دارم از همون روز که رفت و خوشحالم غرورمو حفظ کردم چون حالا بهترین مرد دنیا کنارمه که یک تار موشو به همه دنیا نمی دم الهه....


    یاد بگیر صبوری را....
    یاد بگیر پیش رفتن به سوی موفقیت را....
    یاد بگیر راه های فراموشی را...........
    یاد بگیر خدا همیشه کنار ماست و برای ما بهترین رو رقم خواهد زد..شک نکن.....

  2. 3 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (چهارشنبه 14 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.