با تشکر از خواهر های گلم و همچنین آقای پارسه
ایشون فرزند اول خانواده و تک دخترن و دو تا برادر حدودا 16 و 10ساله دارن .
اینکه شناخت من از ایشون تا چه حدی هستش : اینکه ایشون رو حدود 5/ 2 سال هستش که غیر مستقیم زیر نظر گرفته بودم و.... حدود 9 ماهه که مستقیما به خودش پیشنهاد ازدواج دادم و اون هم به خانوادش منعکس کرد و ....... و از طریق خودم و پدرم هم تحقیقات ابتدایی در مورد خانوادش انجام شد که نتیجه بطور کلی ( سر جمع ) مثبت بود . همچنین اینکه خودش و خانوادش در حالت کلی با خودم و خانوادم بالای هشتاد درصد سنخیت داریم و از یه طبقه اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی هستیم .
اخلاق و روحیاتش هم بنظرم معتدل و معمولیه و قابل قبول من هست .
بطور کلی قبولش دارم و اون اولویت ها و معیارهای اساسی من رو داره .
ولی تا حالا در مورد جزییات با هم وارد صحبت نشدیم که بتونم ریز نظراتش رو داشته باشم و به روحیاتش مسلط باشم .
در مورد بلوغ فکریش هم : بنظرم میاد تا 75% به بلوغ فکری رسیدن ولی با بلوغ کامل ( 100 % ) فکری بنظرم کمی فاصله دارن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)