به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1388-10-03
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,717
    سطح
    38
    Points: 3,717, Level: 38
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    890

    تشکرشده 902 در 220 پست

    Rep Power
    43
    Array

    *عدم احساس ورزي قبل از ازدواج ،‌آيا پس از ازدواج ادامه داره؟خانم

    سلام

    سعی می کنم سوالمو تا جایی که می تونم کوتاه بنویسم که از خوندنش خسته نشین.

    پسری 25 ساله هستم که یکی از همکلاسی های دوره کارشناسیمو دوست دارم و این قصدو دارم که با شناخت بیشتر با هم ازدواج کنیم. بعضی اوقات با هم صحبت می کنیم (فقط در مورد ازدواج یا درس و نه الکی) که هم خانواده من و اون از ارتباطمون و نیتمون خبر دارن. متاسفانه با اینکه من همیشه با احساسی شدن رابطه مخالف بودم ولی اون حین صحبت ها ابراز علاقه کرد و رابطه ما تا حدی احساسی هم شد.

    مشکل من اینه که حالا که دیگه مطمئنم که منو دوست داره ازش انتظاراتی دارم فقط در حد اینکه وقتی ناراحتم انتظار دارم که ناراحتی من براش مهم باشه و سعی کنه از دلم در بیاره و اون اصلا این کارو نمی کنه یعنی در مقابل ناراحتی من خیلی بی تفاوته. من خودم واقعا براش کم نمی ذارم هر کاری بتونم براش انجام می دم و اصلا نمی تونم ناراحتیشو ببینم، خودشم اینو می دونه و تایید می کنه.

    هر وقت هم بهش می گم که چرا احساسات من برات مهم نیست و ناراحتی من برات اهمیتی نداره می گه الان قبل از ازدواج خیلی با بعد فرق داره و می دونم که بعد از ازدواج اهمیت می دم و همه دخترا همینجورن، تازه تو هم هنوز مطمئن نیستی که می خوای با من ازدواج کنی. (در صورتی که خیلی اوقات راحت ابراز علاقه می کنه و البته هر از گاهی می گه ابراز علاقه قبل از ازدواج درست نیست و رعایت می کنه)

    به نظر شما این رفتار بعد از ازدواج هم تکرار می شه یا همونجور که خودش می گه فقط قبل از ازدواج اینجوریه و همه دخترا همینجورن (در ضمن از خانواده خیلی مذهبی هستن)؟؟؟
    [size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]

  2. کاربر روبرو از پست مفید green تشکرکرده است .

    Hadi99g (چهارشنبه 23 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه مجازي
    توسط Pari71 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 دی 94, 14:38
  2. آدم سازي
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 00:02
  3. شباهت ازدواج كردن و سربازي رفتن!!!!
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 03:15
  4. بازي زدن بوش با كفش
    توسط mke در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 دی 87, 22:34
  5. بگذاريد بچه‌ها در حياط بازي کنند!
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 مهر 87, 00:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.