به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1389-1-11
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,190
    سطح
    28
    Points: 2,190, Level: 28
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    سلام
    من هم دقیقا مثل شما,همچین مشکلی داشتم وبا این تفاوت که پسرم و21سالمه
    اول از همه بنظر من بهترین راه که از این فکرها و احساس تنهایی کردن در بیاید اینه که به فکر ازدواج وپیدا کردن نیمه گم شده خودتون باشید که بتونه تمام نیازهای شما رو براورده کنه و همچنین شما نیازهاشو براورده کنید و هدف از زندگی واستقلال پیداکردنتون به هم یکی باشه.
    دوم اینکه به شما پیشنهاداتی هم شده که پسر خوبی هست و به خواستگاری شما هم اومده که در حین گفت گو در مورد هدف هاتون با هم تفاهم نداشتید و بهم خورده .خوبه بدونید که اکثرابرای ازدواج ملاکاشون تقریبایکی هست ولی با این تفاوت که هرشخصی ملاکی رو بر ملاک دیگه ترجیح یااهمیت بیشتری براش قائل میشه.خوب اونهایی که در مراسم خواستگاری ودر گفتگوی شخصی باهاتون این حرف ها رو مطرح کردن احتمالا این ملاک ها واسشون بیشتر اهمیت داشته یا نه,اصلا دیدگاهشون در مورد ازدواج چیز دیگه ای بوده که میتونه رابطه جنسی باشه پس نمیشه گفت که همه آقایون یک انتظاری رو دارندالبته نه آقایون بله در مورد خانوم ها هم صادق هست
    یه جمله جالبی هست که میگه:انسانها در یک چیز با هم مشترکند که با هم تفوت دارند.
    سوم اینکه شناخت آدم ها مخصوصا واسه عمری زندگی کردن تو این دوره زمونه خیلی خیلی سخت شده هم دختر هم پسر.به نظر من کسی که به خواستگاری شما میاد سعی نکن تو همون یه لحظه بشناسیش ولی باهاش درمورد خودت و خودش هدف هاتون و آیندتون و... حرف بزن وحتماسعی کن یه جوری بایک سری حرف ها بتونی محکش بزنی و کمی بشناسیش.بعد از اون اصل و نصبش و خانوادش ومهمتر از همه خودش رو بشناس و راجبش با کمک خانواده تحقیق کن.اگه تو این دو مرحله بنظرت خوب بود مرحله بعد اینه که جواب بدی که بهتر بیشتر آشنا بشیم و بهتره دو خانواده کمب رفت وآمد کنن وشما دوتا همدیگه رو بشناسید و این رفت وآمد طوری نباشه که آدم و عالم با خبر بشه چون یک دفعه دیدی طرف مورد پسندت نیست وتو کل فمیل پیچیده که با هم نامزدن و... واین باعث لکه دار شدن دختر میشه
    البته این نظر منه
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید h.mazahery تشکرکرده اند .

    h.mazahery (یکشنبه 14 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  2. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  3. بکارت!!! "گذشت یا فراموشی رابطه؟؟؟؟؟؟
    توسط فرها د در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 بهمن 89, 00:23
  4. نمیدونم این کارو بکنم یا نه؟؟؟؟؟؟ از اقایون خواهش میکنم کمکم کنن
    توسط مارال در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 15:50
  5. چیکار کردیم واسه اخرتمون؟؟؟؟؟؟
    توسط gole maryam در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 آبان 88, 09:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.