----------------------
سلام من امروز با سايت شما اشنا شدم دلم خيلي گرفته و احتياج دارم كه باهاتون درددل كنم 33 سالمه 6 ساله ازدواج كردم و يك دختر 4 ساله دارم مشكلم اينه كه هيچ وقت توي اين 6 سال احساس امنيت نكردم با هر مشكلي كه بين ما پيش مياد شوهرم منو تهديد به طلاق ميكنه تازه خونه خريديم از يك طرف تا دو روز پيش از بحثمون وسايل جديد براي خونه ميخريديم همه بعد از يك بحث كوچيك از محل كارش به من زنگ زد وگفت كه ديگه نميتونه با من زندگي كنه اين بار اولش نيست از اول زندگيمون همين طور بوده اين طور بگم كه هيچ وقت مطمئن نبودم كه تا يك هفته بعد زنش هستم يا نه بچه دار شدنمون هم يك اتفاق بود خيلي خسته شدم ديگه از اين احساس لعنتي معلق بودن بين طلاق و ادامه زندگي مي خوام ارامش داشته باشم از طرفي چون خودم بچه طلاقم از طلاق متنفرم و به خاطر مجبور نشدن به انجامش تا به حال به كتك خوردن و فحش شنيدن وانواع تحقير تن دادم ميترسم تمام سرزنشهايي كه به خاطر جدايي پدر مادرم از شوهرم شنيدم دخترم در اينده بشنوه و از طرفي ديگه تحمل ندارم اگر گفتن اين موضوع كه همه راه ها رو براي درست شدن زندگيم رفتم اغراق نباشه بايد بگم كه رفتم و نتيجهاي نگرفتم كمكم كنيد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)