من با صحبت خانم سارا بانو کاملاً موافقم.
به نظرم تولید نسل احتیاج به ازدواج داره اما ازدواج به طور کلی احتیاجی به تولید نسل نداره. یعنی تولید نسل هدف ازدواج نیست.
تشکرشده 902 در 220 پست
من با صحبت خانم سارا بانو کاملاً موافقم.
به نظرم تولید نسل احتیاج به ازدواج داره اما ازدواج به طور کلی احتیاجی به تولید نسل نداره. یعنی تولید نسل هدف ازدواج نیست.
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
green (یکشنبه 21 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)