سلام.
مطالب سايتتون را خوندم و راهنمايي هاي خيلي خوبي از آنها گرفتم. واقعا از اينكه وقت ميذاريد و پاسخ ميديد ممنونم.
من پسري هستم 24 ساله و در عين داشتن غرور و مسخره كردن دوست داشتن و عاشق بودن، خودم دچار عشق شدم. عاشق دختري شدم كه 19 سالشه. به تازگي ازش خواستگاري كردم. از آنجاييكه از اقوام نسبتا دور هست ولي رابطه ي خانوادگي نسبتا نزديكي با هم داريم و شناختي كه از همديگر داريم، احساس ميكردم كه اون هم منو دوست داره ولي اشتباه ميكردم.
البته خودش گفت كه به دليل احترام و ارزشي كه براي من قائل هست و صحبتايي كه مادرش با اون داشته، دلش نميخواد به صرف نداشتن علاقه جواب منفي بده، چون ميگه قرار نيست كه همه از همون اول علاقه داشته باشند و به همين خاطر گفته ميخوام يك ماهي با هم باشيم تا هم با روحيات همديگه بيشتر اشنا بشيم و هم اينكه ببينم واقعا ميتونم بهت علاقه مند بشم يا نه.
البته ميدونم يك ماه فرصت كمي هست ولي خب، واقعا زندگي كردن با او آرزوي منه و نميخوام اين فرصت را از دست بدم.
حالا ميخواستم بدونم به نظر شما چه كاري ميتونم انجام بدم كه توي اين يك ماه به من علاقه مند بشه؟ چه كارهايي نبايد انجام بدم؟
اين موضوع خيلي برام مهمه و لطفا حتي اگر سايت و يا مطلب و كتاب خوبي در اين زمينه سراغ داريد بفرماييد تا تهيه كنم.
از پاسختون ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)