سلام دوست عزیز
می دونی چرا کسی شما رو راهنمایی نمی کنه؟ چون اینجا کسی کسی و تشویق به طلاق نمی کنه. همه می ترسن بگن چنین کاری و بکن بالاخره عواقبی داره.
چیزایی که شما از همسرتون گفتید یه مرد تنوع طلب و رفیق باز و تو ذهن ما جا انداخته. نه می شه بهت گفت ادامه بده شاید روز به روز بدتر بشه کسی که یه بار مزه چنین کاری رفت زیر زبونش مگه خدا کمکش کنه که بتونه از چنین راهی برگرده. و نه می شه بهت گفت طلاق بگیر.
به نظرم با مادرت موضوع رو مطرح کن یا به یه مشاور برو شاید قطعی ترین راه و اونا پیش پات بذارن.
موفق باشی عزیزم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)