با سلام و عرض معذرت مجدد از ایجاد این پست در این قسمت
چرا امکان پرداخت حق عضویت
نه از طریق دستگاه خودپرداز و کارت به کارت
و
نه از طریق پرداخت اینترنتی همین تالار
امکان پذیر است؟
لطفا پیگیری فرمایید.
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
با سلام و عرض معذرت مجدد از ایجاد این پست در این قسمت
چرا امکان پرداخت حق عضویت
نه از طریق دستگاه خودپرداز و کارت به کارت
و
نه از طریق پرداخت اینترنتی همین تالار
امکان پذیر است؟
لطفا پیگیری فرمایید.
هستی (دوشنبه 22 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)