نقل قول نوشته اصلی توسط santabanta
[align=justify]اگرعاشق کسی هستید،اوراآزادبگذار،اگربه سوی شا برگشت که متعلق شماست،اگر به سوی شمابرنگشت،یعنی هرگزمتعلق به شمانبوده است [/align]
جالب و آموزنده بود . ممنون و مچكر