نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
سلام
خودتون را دست كم نگيريد.
به نظرم اگر هر كسي 6 ماه تا يكسال در اين تالار عميقا به مطالعه بپردازد و تحليل كنه، مخصوصا نكات مشاوره اي را دقت كند و بكار گيرد. تجربه هاي ارزشمندي در زمينه مشاوره به دست مي آورد.
ما سعي كرديم اينجا عصاره مطالب را به صورت عملياتي عرضه كنيم. در دانشگاهها حتي در سطح كارشناسي ارشد شما اينقدر عملياتي و كاربري با مشاوره آشنا نمي شويد. بلكه بيشتر مطالب و مفاهيم نظري را مي آموزيدكه اين قسمتش مشكلي نيست كافي هست كه كتابهاي اختصاصي را بيشتر مطالعه كنيد.
به baran.68 محترم هم تبريك عرض مي كنم. اميدوارم كمافي السابق بتوانيم در اين تالار از خدماتشون بهره ببريم.









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)