سلام از همه دوستان ممنونم.من 29 سالمه و نامزدم 34 عقد نکردیم و یک ساله نامزدیم.اخلاق عمومیش بد نیست بیشتر آرومو شوخ و چیزی رو سخت نمیگیره برای من وقت میذاره کمتر پیش میاد کارهایی که میخوامو انجام نده معمولا برای من مشکل ساز نبوده ولی با این تفاوت که من تمام سعیم بر اینه که کاری نکنم که حساسیت براش ایجاد بشه مثلا توی مورد همین خانومی که براتون تعریف کردم اگر من بودم وقتی متوجه ناراحتیش میشدم امکان نداشت به اون رویه ادامه بدم تا زمانیکه موضوع کاملا براش جا بیفته و حساسیتش از بین بره که مورد مشابه هم داشتیم ولی بر عکس نامزدم جلوی جمع کاری کرد که اون خانوم به اشتباه بیفته و حسی براش ایجاد بشه و از اون بدتر به کارش ادامه داد تا زمانیکه دعوای شدیدی بینمون اتفاق افتاد نهایتا به جای حل مشکل قطع رابطه کرد که حتما باعث میشه همه فکر کنن من مانع اومدنش تو جمع هستم در صورتیکه تو همون جمع می تونست با برخورد درستش این ذهنیت رو پاک کنه در جواب من که گفتم چرا منو صدا نکردی بیام پیشت گفت خوب خودت میومدی.در مورد این خانوم باید بگم کم سن و ساله 12 سال از نامزد من کوچیکتره و عاشق جلب توجه و تقریبا بخاطر شیطنتش معمولا همه رو جذب میکنه .در مورد نگاه کردن نامزدم موقع خرید باید بگم مدتش طولانی نبود یه نظر نگاه کرد ولی شانسش من بی موقع برگشتم دیدم ولی چون به حرف من گوش نمیکرد بیشتر از همیشه بهم برخورد.ولی در کل از ماجراجویی نگاه کردن به دخترا بدش نمیاد و معمولا منکر این قضیه میشه وقتی هم که راهی برای انکار نباشه میگه تو خودتم نگاه میکنی .ولی تا الان که من 2 ساله میشناسمش با کسی ارتباط برقرار نکرده و بزرگترین کارشم همین جریان خانوم پسرداییم هست.باید بگم من این شیطنتو ماجراجویی رو دوست ندارم یا حداقل تو این سن انتظار ندارم ولی متاسفانه تو بیشتر مردایی که شناختمو میشناسم دیدم که البته کم و زیاد داره.حالا نگرانم که نکنه بعد از ازدواج از این حد بیشتر پیش بره اگر این نگا ها راحت بودنا باعث بشه رابطه ای بهش پیشنهاد بشه اگر اینقدر قوی نباشه (که حس میکنم نیست)و جلو بره و.....نگرانم








علاقه مندی ها (Bookmarks)