به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    "قدر خانواده ات رو بدان"




    با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم
    اوو!! معذرت میخوام
    من هم معذرت میخوام ,دقت نکردم

    ما خیلی مؤدب بودیم، من و این غریبه, خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم

    اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم؟

    کمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد همینکه برگشتم به اوخوردم وتقریبا" انداختمش با اخم گفتم: ”اه!! ازسرراه برو کنار“

    قلب کوچکش شکست و رفت

    نفهمیدم که چقدر تند حرف زدم




    وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت: وقتی با یک غریبه برخورد میکنی ، آداب معمول را رعایت میکنی
    اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی

    برو به کف آشپزخانه نگاه کن. آنجا نزدیک در، چند گل پیدا میکنی .آنها گلهایی هستند که او برایت آورده است.خودش آنها را چیده. صورتی و زرد و آبی




    آرام ایستاده بود که سورپرا یزت بکنه

    هرگز اشکهایی که چشمهای کوچیکشو پر کرده بود ندیدی

    در این لحظه احساس حقارت کردم

    اشکهایم سرازیرشدند.آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم

    بیدار شو کوچولو ، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟

    گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری که امروز داشتم
    نمیبایست اون طور سرت
    داد بکشم
    گفت :اشکالی نداره من به هر حال دوستت دارم مامان
    من هم دوستت دارم دخترم
    و گلها رو هم دوست دارم
    مخصوصا آبیه رو

    گفت : اونا رو کنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن
    میدونستم دوستشون داری، مخصوصا آبیه رو




    آیا میدانید که اگر فردا بمیرید شرکتی که در آن کار میکنید به آسانی در ظرف یک روز برای شما جانشینی می آورد؟

    اما خانواده ای که به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد.

    و به این فکر کنید که ما خود را وقف کارمیکنیم و نه خانواده مان

    چه سرمایه گذاری
    ناعاقلانه ای !!
    اینطور فکر نمیکنید؟!!
    به راستی کلمه
    “خانواده“ یعنی چه؟؟

  2. 13 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (دوشنبه 25 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.