چرا بعضي مواقع از توجه همسرم به جنس مخالف (محرم) ناراحت ميشوم واز آن فرد تنفر پيدا ميكنم؟
تشکرشده 14 در 12 پست
چرا بعضي مواقع از توجه همسرم به جنس مخالف (محرم) ناراحت ميشوم واز آن فرد تنفر پيدا ميكنم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)