4ساله با همیم.به دلایلی یهش خیانت کردم.اما الان توبه کردم.خیلی دوسم داره.به نظرتون باید بهش بگم؟خواستم جدا شم نذاشت.دوست ندارم ازم متنفر شه از طرفی عذاب وجدان دارم.چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من یه دخترم.
تشکرشده 0 در 0 پست
4ساله با همیم.به دلایلی یهش خیانت کردم.اما الان توبه کردم.خیلی دوسم داره.به نظرتون باید بهش بگم؟خواستم جدا شم نذاشت.دوست ندارم ازم متنفر شه از طرفی عذاب وجدان دارم.چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من یه دخترم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)