باسلام
تنها 6 ماه از ازدواج من وهمسرم می گذرد من همسرم را خیلی دوست دارم اما اونسبت به من خیلی بی توجه است و دو بار تا حالا متوجه شدم که با دختری ارتباط دارد و از طریق اس ام اس با هم در ارتباط هستند این خیلی مرا عذاب می دهد حرفایی که من آرزوی شنیدنش را از او دارم خیلی راحت در اس ام اس هایش می خوانم که برای او ارسال کرده 2 با تا به حال به خاطر او با هم دعوا کردیم وهربا به خاطر او بامن به شدت برخورد کرده و یک با هم شدیدا کتک زده که چرا دست به گوشی من زدی خیلی دوستش دارم ونمی دانم باید چ کار کنم تروخدا کمکم کنید دیگه تنها راهی که به ذهنم رسید استفاده از مشاوره اینترنتی بود می ترسم عاشق او شده باشد.
باتشکر منتظر پاسخ شما هستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)