مگه میشه همچین چیزی؟
بابا کلی رای فرستادیم که هنوز ثبت نشده!
من که گفته بودم افشا میکنم: آی ایها الناس دست مافیای قدرت تو کارهاینم سندش!
بگم؟!!!.............بگم؟!!!
.................................................. ..
یکی بیاد جواب این چرا های ما رو بده! آقای مدیر کجایی برادر من! تالار و آب برد!







اینم سندش!
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)