سلام
خدا نكنه كه كسي را ضايع كنيم...
باز تعبير كلمات حس خوبي مي تونه بهمون بده مثلا:

مدير همدردي از شفاف سازيتون سپاسگزارم.... خوشم مي آد وعده هاي الكي نمي دي