سلام
خدا نكنه كه كسي را ضايع كنيم...
باز تعبير كلمات حس خوبي مي تونه بهمون بده مثلا:
مدير همدردي از شفاف سازيتون سپاسگزارم.... خوشم مي آد وعده هاي الكي نمي دي![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
خدا نكنه كه كسي را ضايع كنيم...
باز تعبير كلمات حس خوبي مي تونه بهمون بده مثلا:
مدير همدردي از شفاف سازيتون سپاسگزارم.... خوشم مي آد وعده هاي الكي نمي دي![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)