خودمم حاضر
خداییش دوستانی تو تالار هستن که آدم وقتی اسمشونو تو لیست پیام خصوصی یا تاپیکش میبینه
لرزه به اندامش میشینهو میگه باز چه اشتباهی کردم؟
کلانتر! تالار هم از اون دسته س
کیوان فکر کردم شما هم تو ارسالت تذکر دادی
ممنون ازهمتون
تشکرشده 1,123 در 399 پست
خودمم حاضر
خداییش دوستانی تو تالار هستن که آدم وقتی اسمشونو تو لیست پیام خصوصی یا تاپیکش میبینه
لرزه به اندامش میشینهو میگه باز چه اشتباهی کردم؟
کلانتر! تالار هم از اون دسته س
کیوان فکر کردم شما هم تو ارسالت تذکر دادی
ممنون ازهمتون
lvlahtab (یکشنبه 10 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)