با سلام
دوستان بنظر شما آیا اینکه دختری 20 ساله( سال دوم دانشگاه ) ادامه تحصیل را دلیلی برای اعلام نکردن پاسخ (مثبت یا منفی) برای ازدواج عنوان کند تا چه حدی قابلیت اتکا دارد؟
تشکرشده 14 در 8 پست
با سلام
دوستان بنظر شما آیا اینکه دختری 20 ساله( سال دوم دانشگاه ) ادامه تحصیل را دلیلی برای اعلام نکردن پاسخ (مثبت یا منفی) برای ازدواج عنوان کند تا چه حدی قابلیت اتکا دارد؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)