با سلام
دوستان بنظر شما آیا اینکه دختری 20 ساله( سال دوم دانشگاه ) ادامه تحصیل را دلیلی برای اعلام نکردن پاسخ (مثبت یا منفی) برای ازدواج عنوان کند تا چه حدی قابلیت اتکا دارد؟