نا امید نشین اصلا
فکر کنم ارسال آنی رو خوندین
آنی جان از اعضای مجرب سایت هستن و واقعا افکار نابی دارن
تجربه ای که آنی از دوستش نقل کرده بود بدتر از شرایط شما بود
ولی میبینین گذر زمان چه کرده؟
خودتونو نبازین
طبیعیه الان حالتون بد باشه،اگه نبود جای تعجب داشت
وقت بدین به خودتون.به آینده همونجور امیدوارانه نگاه کنین.این خودش باعث تسکینتون میشه
بنظرم تعداد جلسات بیشتری به روانشناس مراجعه کنید تا زودتر و بهتر نتیجه بگیرین
بقول دریا سعی کنین تا میتونین سرتونو گرم کارای سالم بکنین،هر دوتون
اینجا هم بیاین خبر بدین
موفق باشین
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)