15ساله ازدواج کردم. 2 دختر 11 و 7 ساله ثمره این ازدواج. الآن 30 سالمه
شوهرم توی هیچکدوم از کارهای مربوطه به بچه ها و خونه کمکی نمیکونه. احساس بدی توی زندگیم دارم . از همه چیز خسته شدم.
دیگه دوست داشتنیم نمونده. آیا فکر میکنید طلاق راه حل مناسبیه؟