سلام به همه دوستان من 16 سالمه و از طریق نت با پسری اشنا شدم که بیست سال از من بزرگتره یک بار ازدواج نا موفق داشته لیسانسه پرستاری از المانه، اولش قرار بودفقط به عنوان یک برادر بزرگتر برام باشه با همه متفاوت و بعد از گذشت حدودا یک ماه به من پیشنهاد ازدواج داد ما از لحاظ روحی خیلی به هم نزدیکیم ولی شرایطه ایشون من و حسابی دچاره تردیدم کرده امامن بد جوری به ایشون وابسته روحی شدم ، دارم دیوونه می شم نمی دونم چکار کنم از یه طرف شرایطشون اینکه اگر انتخابم اشتباه باشه تا اخر عمر خودم و نمی بخشم واز یه طرف نمی تونم ازشون دل بکنم ، البته زیاد ادم احساسی نیستم اما من تا حالا کسی رو ندیده بودم که انقدر با من همخونی داشته باشه .ایشون خیلی با درک وفهم هستند ، میگه ما با هم می مونیم و بعد از گرفتن لیسانسم با هم ازدواج می کنیم ،حالا به نظر شما چه کاری درسته ؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)