به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 تیر 90 [ 13:10]
    تاریخ عضویت
    1389-5-07
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,988
    سطح
    26
    Points: 1,988, Level: 26
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    جلسه خواستگاري ديشب و حال عجيب من و درخواست راهنمايي

    سلام به همه دوستان
    بذاريد اول خودمو يه كمي معرفي كنم
    28 سالمه، موقعيت شغلي، تحصيلي و اجتماعي خوب و خانواده متشخص و با فرهنگي دارم، تا الان به خاطر مشغله زياد درس و كار زياد به فكر ازدواج نبودم، ولي حدود 5، 6 ماهه كه با چند تا خواسگار كه يا آشنا بودن يا دوستان و آشنايان معرفيشون كره بودن و اغلب شرايط خوبي هم داشتن، صحبت كردم كه به دلايل مختلف يا از طرف ما و يا اونها به نتيجه اي نرسيديم.
    اما ديشب يه آقايي كه توسط يكي از دوستان معرفي شده بود و من اصلا هيچ شناختي نسبت ايشون نداشتم به اتفاق خانوادشون براي خواستگاري تشريف آوردن منزل ما.
    لحظه اول كه از در ساختمان داخل شد، از شكل و قيافش زياد خوشم نيومد ولي بعد از مدتي كه دو تا خانواده صحبت كردن و داماد هم از خودش و زندگيش برامون تعريف كرد تا حدودي نظرم عوض شد، و وقتي بحث بيشتر ادامه پيدا كرد از سادگي و صداقت و تواضعش خوشم هم اومد هرچي زمان بيشتر ميگذشت احساس مي كردم مردي كه روبروم نشسته نه تنها غريبه نيست بلكه ساليان ساله كه ميشناسمش، نمي دونم شايد همون كسي بود يا همون ويژگيهايي را داشت كه من از همسر آيندم انتظار داشتم ، به هر حال روي من تاثير عجيبي گذاشت و رفت
    تمام ديشب تا صبح به حرفاش فكر كردم و بيشتر در موردش مطمئن شدم، و تمام امروز را منتظر بودم كه تماس بگيرن و براي جلسات ديگه قرار بذارن ولي تماسي گرفته نشد، حدودا از عصر به اين طرف حالم حسابي بده، تا اونجا كه تمام بدنم درد گرفته و تب دارم حتي همين حالا هم كه دارم با شما درد و دل ميكنم گاهي اشك نميذاره دكمه هاي كيبورد را پيدا كنم، حس و حالي كه براي خودم هم قابل توجيح نيست، نمي تونم توي خونه بگم يه نفر كه قبلا اصلا نمي شناختمش و فقط يك ساعت باهاش صبت كردم برام انقدر مهم شده، دلم خيلي گرفته، خيلي زياد
    از اين كه حرفامو شنيدين ممنون، احتياج داشتم با يه نفر كه آشنا نباشه صحبت كنم
    از همتون ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید sana123 تشکرکرده است .

    sana123 (دوشنبه 11 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. امكانش هست مشاوران هم منو راهنمايي كننن
    توسط parastooa در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 12 مرداد 92, 12:43
  2. رهايي از وابستگي(انسان رهايي يافت
    توسط fateme71 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 17:27
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 13:25
  4. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  5. +درخواست راهنمايي
    توسط ostanedu در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 اردیبهشت 88, 14:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.